CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, December 31, 2008

Tahun Baru...

Hari ni hari terakhir 2008. 31/12/08...

Xsampai 24 jam dah masuk tahun 2009. Maal Hijrah dah lepas. Malam ni ada ceramah...

Banyak benda yang aku belajar dalam tahun ni...
Yang pahit, manis, kelat, masin, tawar, masam-masam manis, macam jeli, macam batu...
kire sume ada r...

Sume yang terjadi kat aku banyak mengajar aku pe itu erti kehidupan. Kehidupan yang jauh daripada orang tua, kengkawan tapi dekat ngan diri sendiri... Menakjubkan yang aku boleh survive!!!

Entah nape aku rase sedih lak nak tinggalkan 2008. Tapi masa xkan berenti. Masa xkan tunggu aku. Aku je yang kene mengejar mase. Adoi, penatnye nak main kejar2 camni...

Aku harap tahun 2009 dapat bagi lebih lagi. Moge banyak lagi benda yang aku boleh belajar tahun depan.

0 comments: